Máris beeshet egy nagy megrendelés a szentgotthárdi motorgyárnak?
Évi kétszázezer motor gyártására kaphat megbízást a magyar üzem.
Évi kétszázezer motor gyártására kaphat megbízást a magyar üzem.
Kisbusz, sportlimuzin, konnektoros hibrid SUV és full elektromos Corsa is szerepel a listán.
Globális villanyautós céggé formálnák át az Opelt, miközben 2020-ra már nyereségesnek kell lennie az autógyártó részlegének. A cég azt mondja, szándéka valamennyi üzem megőrzése és korszerűsítése, és a kényszerű elbocsátás elkerülése.
Visszavágott modellpaletta, kizárólag francia motorok és váltók az új modellekben és komoly költségcsökkentés vár a német gyártóra, ha fenn akar maradni.
Alig pár hete már elküldtek a kölcsönszerződéssel dolgozók közül 100 főt, de helyi információk szerint még nincs vége a leépítésnek.
Úgy tűnik, tovább ássák a dízelek sírját.
Itt a kézzelfogható bizonyítéka, hogy a francia-német kapcsolat sokkal régebb óta tart, nem olyan vakon ugrottak a felek abba a hirtelennek tűnő házasságba. A tényleges világpremier előtt megnézhettük a francia alapú, új Opel kompakt szabadidő-autót.
Nem csak tulajdonost és vezért cserélt a német márka, hanem elkezdődött a részletekbe menő átalakulás is.
A jelenleg forgalomban lévő Corsán már látszanak a ráncok, de nyugalom, hamarosan érkezik a vadonatúj modell.
Konszolidációs hullámot vár az autóiparban a BMW.
2,2 milliárd eurót fizet a francia PSA – Citroen-Peugeot-konszern – a német márkáért. Az üzlettel Európa második legnagyobb autógyártó vállalkozása jön létre.
Március első hetében véglegesítik a szerződést, ekkor a nyilvánosságnak is bemutatják majd.
A francia PSA autógyártó konszern egyik főrészvényese, a Peugeot család támogatja az Opel felvásárlását.
Szokatlan módon még ennek is köze van valamennyire a közelgő francia (PSA) - német (Opel) házassághoz.
Március 9-én, a genfi autószalon nyitónapján írhatják alá azt a megállapodást, melynek értelmében a francia PSA csoport felvásárolja az amerikai General Motors európai cégét, az Opelt.
Az adatok 30 féle Peugeot, Citroën és DS modellről adnak képet.
Jövő év első felétől lesz kapható a francia PSA-konszern és a japán vállalat közös platformjára épített kishasznonjármű.
Ezt az autót még a sokat látott londoniak is szájtátva bámulták, az biztos.
Carlos Tavares, a Renault korábbi alelnöke veszi át 2014-ben a konkurens autógyár, a PSA Peugeot Citroen vezetését - jelentette be közleményben hétfő esti ülését követően a gazdasági nehézségekkel küzdő legjelentősebb francia autókonszern felügyelőbizottsága.
A Párizs egyik külvárosában található üzem 30 év után csukhatja be végleg a kapuit.